Куди подівся Viland або які зміни приніс ребрендинг

За 10 років інтернет-магазин “Viland” зарекомендував себе як надійний бренд, який забезпечує своїх клієнтів якісними товарами за вигідною ціною. З часом традиції ведення онлайн-бізнесу змінюються, що вимагає нових підходів та оновлення стратегій. 

Саме тому ребрендинг - це неминучий процес для будь-якої організації, яка прагне утримати лідерські позиції та посилити конкурентоспроможність бренду на ринку. Маючи за мету удосконалити всі виробничі процеси та підвищити рівень задоволення клієнтів сервісом, “Viland” вирішив осучаснити свої послуги. 

Новий логотип та назва бренду: “Мій дім”

Відтепер нова назва інтернет-магазину “Мій Дім” нагадує теплу та затишну атмосферу рідного будинку. Оновлений логотип в мінімалістичному стилі готовий конкурувати з топовими організаціями у сфері продаж. 

 

               

 

Новий лозунг повністю виправдовує себе: «Мій Дім - Експерт вашого затишку!»

Переваги оновленого сайту:

  • підвищена продуктивність і швидкість завантаження сторінок;

  • покращена пошукова система;

  • цілодобова онлайн підтримка;

  • зручне меню, інтуїтивна навігація;

  • нові функції “Мої бажання” та “Порівняти товар”.

Можливості особистого кабінету:

  • відстеження замовлення;

  • система накопичення призових балів;

  • купони на знижку;

  • складання списку товарів, що сподобались;

  • підписка на розсилку новин (акції, вигідні пропозиції).

Зареєструвавшись на сайті “Мій Дім”, наш клієнт гарантовано отримує  5%-ву знижку на перше замовлення.

Зміни торкнулися і персоналу - наша команда з технічного обслуговування значно підвищила свої професійні навички. Відтепер менеджери готові швидше і якісніше розв'язувати проблеми клієнтів, консультувати з приводу товарів та пояснювати умови оплати, доставки, акцій і т.д.


27 01.06.2021